A Jaunt Air Mobility bejelentette, hogy a Légierő Kutató Laboratóriuma Kisvállalkozások Technológiai Transzfer(STTR) szerződését elnyerte. A kutatócsoport, köztük a Triumph Aerospace Structures és a Georgia Institute of Technology azt fogja vizsgálni, hogy hogyan tudja majd az alacsony költségű gyártási technikát és a hőre lágyuló műanyagok technológiáját integrálni egy eVTOL repülőgépbe.
A Jaunt Air Mobility fejleszti a Journey négyszemélyes teljesen elektromos repülőgépét. A jármű költséghatékony megoldást jelent a katonai (légierő, tengerészgyalogság), kereskedelmi utazások (charterjáratok, városi mobilitás), rakományszállítás, katasztrófaelhárítás, humanitárius segítségnyújtás és a logisztikai feladatok elátására.
Forrás: Jaunt Air Mobility
Évente 2500 jármű gyártását tervezzük minden egyes gyártási központunkban. Nagy sebességű gyártási megoldásokra van szükség, hiszen óriási jelenleg a kereslet a gépek iránt. A jövőben eVTOL gépekhez olcsó műanyagokra lesz szükség, mivel a hagyományosak nem tudják kielégíteni a költségcélokat.
- mondta Martin Peryea.
A Kisvállalkozások Technológiai Transzfer Programjai (STTR) rendkívül versenyképesek, hiszen arra ösztönzik a vállalatokat, hogy vegyenek részt szövetségi kutatásokban és fejlesztésekben. Az STTR célja, hogy áthidalja a szakadékot az alaptudomány és az innováció között, elősegítve ezzel a hatékonyabb piacra kerülést.
A Jaunt Air Mobility egy olyan repüléstechnikai vállalat, mely egy teljesen elektromos függőlegesen fel- és leszálló légi járművet (eVTOL) tervez a fejlett légi mobilitás területén. A cég világelső a csökkentett rotor sebességű repülőgépek - ROSA ™ - terén, növelve a rögzített szárnyú reülőgépekben rejlő potenciált.